środa, 23 marca 2016

Srututututu, czyli zielony kurczaczek

Odebrałam czterolatka z przedszkola i ten jak zawsze dumny pokazał mi swój rysunek:



Zapytałam co to za koraliki niebiesko żółte ma ten kurczaczek, na co moje dziecko odpowiedziało, że on robi kupkę.

Musiałam mieć nietęgą minę (minę matki, która w ciągu ułamka sekundy pomyślała: "czy moje dziecko jest normalne, że rysuje takie rzeczy?", "Nie śmiej się! Nie śmiej się! Za żadne skarby nie wybuchaj śmiechem" i "Wow! Moje dziecko jest takie uroczo oryginalne"), bo pani opiekunka, która akurat widziała tę scenę rzuciła w moją stronę: "Kurczaczek je, to i kupkę robi, to znaczy, że myślę" (w sensie, że dziecior mój myśli jak rozumiem).

Dziwne bywają objawy myślenia, ale najważniejsze, że samo myślenie występuje. Teraz muszę przypilnować, żeby nikt tego w nim nie stłamsił.

6 komentarzy:

  1. Kurczaczki bywają raczej żółte, ale pamiętajmy jaki kolor otrzymujemy gdy na żółty nałożymy niebieski :>

    BONUS: https://www.youtube.com/watch?v=BhbxpuBi-HU

    BONUS 2: Czy ktoś jeszcze widzi tego kurczaczka jako uśmiechniętego dinozaura w kokardce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widzę ale jeżeli to dinozaur, to w takim razie kupka czym będzie?

      Usuń
    2. Będzie do zasłonięcia. i ma rączki t-rexa.

      Usuń